...
Yhtenä osana suurempaa vuoden 2021 uudistusprosessia myös Akaa Futsalin nettisivut ja sosiaalisen median brändimaailma ovat kokeneet kasvojenkokohotuksen. Seuran puheenjohtaja Tero Kivistö on asian johdosta paitsi tyytyväinen, myös helpottunut.
– Sisällöntuotannossahan olemme olleet suomalaisen futsalin pioneerien joukossa – raportit ja uutiset ovat tulleet 24/7-tyyppisesti jo vuodesta 1998 asti, jolloin aloitimme futsaltoiminnan seurassa. Mutta teknisesti ja graafisesti ollaan oltu hiukan jäljessä, ja nyt saatiin sekin ero kurottua umpeen. Tästä on hieno jatkaa työtä eteenpäin, kun olemme tässäkin asiassa Futsal-Liigan kärkiosastoa, Kivistö veistelee.
Nettisivujen ja koko seuran graafisen ilmeen uudistus on toteutettu yhdessä akaalaisen Mainosmiehen kanssa. Paikallisuus on tärkeä arvo Akaa Futsalille, ja onkin hienoa, että myös tähän asiaan löydettiin paikallinen kumppani.
– Mainosmiehen ammattitaito ja näkemys on ollut meille korvaamaton apu. Paljon on viimeisen vuoden aikana tapahtunut myös myynnin ja markkinoinnin suunnittelussa ja asioissa, jotka eivät näy konkreettisesti heti ulospäin. Meillä on putkessa tulossa paljon hyviä juttuja monella rintamalla, ja pääsemme nyt myös viestimään niistä nykyaikaisesti. Tästä iso kiitos Mainosmiehelle, joka lähti projektiin mukaan suurella sydämell, Kivistö kiittelee.
Mainosmies Jani Vehka-aho kommentoi yhteistyötä tyytyväisenä.
– Akaa Futsalin toiminta on ollut jo pitkään monella saralla ammattimaista, ja nyt on saatu nostettua tekemisen laatua myös sosiaalisessa mediassa ja internetissä. On ollut hienoa päästä tekemään paikallista yhteistyötä ja luomaan uutta Akaa Futsalin kanssa. Urheilutoiminnassa suunnitelmallisuus on kaiken A ja O ja nyt se on tuotu myös markkinointiin ja viestintään. Nykyaikaisilla työkaluilla ja suunnitelmallisuudella on viestintä ja markkinointi tehokkaampaa ja resursseja vapautuu muuhun tekemiseen. Seuralla on edessä hieno tulevaisuus, ja on ollut kunnia päästä olemaan osa sitä, Vehka-aho kertoo.